Jagvetinteriktigtvadförrubriksompassartillmenokej

Jag har beställt en one direction topp! Det är en av dom där sakerna som jag alltid har trott att inte skulle hända. Att beställa saker från nätet alltså. I min familj blir det alltid så att " Ja, det skulle vi kunna göra nån gång bara du visar mig hemsidan eller nånting". MEn nu gjorde jag nånting åt saken och nu är den beställd. om den nu alltså kommer. 
 
På sommarstugan, under en av mina "det finns ingen tv här och jag orkar inte vara aktiv" stunder, hitta jag en gammal Taylor Swift skiva. Jag älskar den. särskilt tre av låtarna " You belong with me", "Love story" och " The best day". Under sommarstugetiden byggde jag en flotte med mina två kompisar. Jag trodde ärligt talat att den aldrig skulle bli färdig, men FAST den är jättetung och den har en bräda som redan har gått sönder och att den inte har ett namn ännu är den ändå fin. Dessutom är den återvunnen, kan man säga, eftersom alla brädor vi använde är överblivna brädor som luggit bakom vårt dass sen typ forever. 
 
Mamma och jag handlade i dag. Ja.
 
Jag tittar på "systrar i jeans 2" för tillfället. 
 
Okej nu blir det väldigt korta meningar här. bäst jag slutar. Hej!

Kommentarer
Postat av: Lina

Heeej! Ja känner mig otroligt stolt över att jag hittade din blogg! :D Helt otroligt :) Den är JätteFin :D

2012-08-21 @ 18:08:31
Postat av: Lina

Alltså ja vet int om de står nånstans men de va alltså Lina som skrev dedär :) Haha :D

2012-08-21 @ 18:18:10
Postat av: Beckis

jaa hej man måste skriva det haha :3

2012-11-30 @ 15:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0