JUUUUL JUUUUL STRÅÅLANDEE JUUL

JA. Det är den 25 december, och jag sitter som klistrad framför min nya dator. Macbook Air. Be jealous. VÅr tomte knackade på när vi satt och åt. Jag fick superbra julklappar. En dator, och ett fodral till den. Sen fick jag kläder och sju olika sortes body lotion. Haha.
 
1. Angry birds, yranbär och typ hjortron.
2. body shops juldofter, tranbär, vanilj och pepparkaka.
3. Sen victoria secret, mango och cherry blossom. 
 
Sen kommer min eftertanke om jag liksom har luktat illa eller haft väldigt torr hud under det här året eller något...?
 
Sen fick jag en ny väska, och en marimekko penal/börs. och en rund halsduk ni vet. OCH SEN fick jag Harry Potter och fenixordern! *glad dans* och sen ännu carl barks Donald Duck-bok. weeeeee
 
TACOHEJ och god fortsättning på Julen. 

Kommentarer
Postat av: Ellen

JAG ÄLSKAR NÄR DU BLOGGAR TRALALALA :) <3

2012-12-27 @ 20:45:02
URL: http://iamellen.blogg.se
Postat av: Ellen

JAG ÄLSKAR NÄR DU BLOGGAR TRALALALA :) <3

2012-12-27 @ 20:45:02
URL: http://iamellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0