sommarlovsinlägg!

Jaaa soooommarloov, solen lyser skönt
SOMMARLOOV
Gräset är så grönt himlen blå, vill jag nå när jag fångas utav vinden
SOMMARLOOV
SKÖNA SOMMARLOOOV
heh. Jag kan inte stiga upp utan att må illa. Jo. Jag fick mat, så nu måste jag resa mig ändå. Öööööööö *lyxproblem* i Turkiet var det 35 grader, och jag brände mina fötter. Så när jag duschar känns det som om duschens vatten har förväxlats med lava. Typ. Det jag kommer sakna mest är rocktuppen and the tuppets. Det var en tupp i en bur bredvid poolen som hade fjädrar uppstickande från huvvet och i buren bredvid fanns det en massa vita duvor, som kallades the tuppets. Mm.

Sen hittade vi en massa snäckor, vissa med filurer som bodde i dem, så innan man tog upp dem måste man kolla det. Den största jag hittade var lite mindre än min hand, och det var ganska coolt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0