På bussen

Jag känner mig ond när jag sitter på "synskadad"-platsen. Jag är inte det minsta synskadad, så egentligen fattar jag inte varför jag sitter här. Jag vet, jag vet, jag brukar sitta här på morgonen med rose, men vi är ju två då... Okej. Jag byter plats. Jag fick dåligt samvete.

Förövrigt läste jag ut min första bok på finska idag. Jag rekommenderar det inte. Det var som en enda geggig röra när jag försökte läsa det. Jag tror att jag fattar hur dyslektiker har det. Jag kanske är finskadyslektiker. Det borde förklara ett och annat. Då kanske jag borde ha fått sitta på synskadad platsen ändå. Hihi det satt sig ner en flicka med blont hår, blå jacka, mörkblå väska och en vit iPhone bredvid mig. Haha KOolt. Det kanske är jag från framtiden. Ha! Då Har de uppfunnit tidsresor i framtiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0