Im a little butterfly...

... pfft! Som om jag skulle vara som en fjäril. HAHA. Typ jag snubblar över varenda sak som står i vägen. Jag överdrev inte. Spread my colorful wiiings... det är en sång. Från disney channel. Vad annars? Det är bara en vecka kvar till skolavsutningen! AAAAAAAAA!!! Sista veckan i lågstadiet. Dramatiskt. Och på måndagen är det gårdsfest, och vi ska spela "When we stand togheter" och "Have you ever seen the rain". Jag jobbar på att inte vara nervös. Fast jag tror att ingen hör mig, eftersom jag spelar basen oå synten, och Ellen står bredvid mig. Om jag skulle ramla, som vi håller tummarna över att jag inte gör. dessutom tittar alla på Ville. Tror jag. I alla fall vi i bandet. Han håller liksom takten. Typ en gång när vi övade stannade alla när ville tappade bort sig. känn ingen press, Ville!
Det var staffetkarnelval igår. Eller, det är fortfarande idag, men jag var bara där i går och det är det som räknas. DEt var jätteroligt. FAst antalet hejare i hejarklacken minskade på något sätt från typ 20 till 9. hmm. Men det var jätteroligt! Och eurovisionen är ikväll! Jag hejar på Sverige, Cypern och Irland. IRLAND!!!! NIall! Inte Jedward. Egentligen. Fast de är helt okej. Men ipstick är bättre än waterline. Hihi.
Hejdå!
Med tanke på att jag fortafarande sitter i soffan i nattkläder KANSKE jag ska klä på mig.
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0