PÖH

Blir ofrivilligt tvingad på en forbollsmatch idag. Enligt pappa tycker han att det är helt rätt att tvinga sina barn i bland. När jag protesterar ser han det som en kompromiss. Jahapp. Sen är det måndag, (DÅ VI INTE ENS HAR JUMPA!) och gårdsfest, sen på tisdagen till fölisön med skolan och på onsdagen INGEN finska! På torsdagen inget speciellt och på fredagen vårkyrka och sen på lördagen skolavslutning. Där har vi min sista vecka i lågstadiet. Nu kanske det verkar som om jag är lugn. Men det är jag inte, för sen är det SOOOOMMMARLOOOOV!!! Det har egentligen gått jättesnabbt. Jag menar, vi har ju typ hoppat över den där vintervåren, då det är lite knoppar och lite gräs. Det var ju som att man gick och lade sig på kvällen i en grå och tråkig värld och när man vaknade så hade det plötsligt blivit vår. Universum kanske har tagit inspiration av björnbröder (filmen).

Jag var och simmade i havet i går *stolt*
Jag FÖRSÖKER att inte låta jättesjälvisk. Men i alla fall. Det var egentligen ganska kallt.

LOREEN VANN! och niall tittade säkert på eurovisionen eftersom han brukar göra det AAAAA..... Loreen fick poäng av alla länder förutom Italien. Känns bra.

Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0