Staffetkarneval i morgon!

Japp. Även om hejarklacken bara har övat typ-fem gånger- och vi fick klart dräkterna först idag, verkar det bli bra. :) Nu komer alla att klaga om att jag har läckt ut alla våra hejarklacks-hemligeheter på min blogg (stort förtroende för mina vänner där)  MEN det är inte så många som läser min blogg eftersom jag skriver mellan typ en månads mellanarum. haha. Alla har i alla fall slutat klaga om det. :) dessutom har jag bloggat tre gånger sen måndagen! Mmmhhmm. *kaxig min och nån slags vänster-höger-dans-med-pekfingret. Så avslutar jag dagens blogginlägg.
Hejhejhejhej! :)
varför blir mina inlägg alltid korta? det känns som om hur mycket jag än försöker blir mina inägg aldrig lika långa som alla andras. Hur gör man?
Ps. Har många mellanrum mellan raderna i ett desperat försök i att få det att se längre ut. Fake it until you make it. HAha forever and always.
FOREVER YOUNG-one directon!!!!!!!!!!
Hejdå! 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Det Går att kommentera!! Jee, du bloggar, alle är bra!!

2012-05-24 @ 19:58:38
URL: http://wam.ratata.fi
Postat av: Roseyy

Hhahahah kaxig ! :D <3 hahaahagaha!!



FOOREEEVER YOUNG.........

2012-05-24 @ 20:15:52
URL: http://iamrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0