Underbara blogg

Ja. Min nya design är lovley. * låter som en gammal amerikansk tant* i alla fall.
Idag har jag:
1. Blivit väckt av mamma genom några skämt. Från Facebook. Hm.
2. Kommit en halvtimme för sent till musiklabbet, eftersom bussen varken stannade vid Tölö torg eller operan (fast jag plingade), till slut gick jag fram till busschaffuören och sa till. Han pratade i telefon och hörde inte vad jag sa. Till slut släppte han av mig vid borgbacken. Så jag sprang till musiklabbet.
3. Efter musiklabbet skulle vi åka och köpa en klänning till kampen, och när vi åt tappade jag min tandställning. När jag hittade den var den i tre bitar. Mulligt . Min blogg är i alla fall jättefin, tack jona! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0